14 Kasım 2009 Cumartesi

Kimyacıı...

Bu adamı anlamak zor.dersine geç kalınca ya yok yazıo ya da bütün sınıfa çay ısmarlatıo.

Tahmin edeceğiniz üzere piyango yine bana vurdu.neyseki bi arkadaşım ısrarım üzerine bni kıramamış o da benimle beraber geç kalmıştı.

Çay paraları ikiye bölündü.

Nese aldık işte çayları.tostumdan da tam büyük bi ısırık almak üzereydimki hocanın;

Koşuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnn yanıoooozzzz sesiyle kantinden dışarı fırladım.
ama ne olduunu anlamadım herkes dışarı koşuodu bende koşmaya başladım.Sonra bahçede yangın alarmını duydum.

Tatbikatmış.

Hocada bilmiomuş tatbikat olduunu. garibim.
herkes dersten çıkmıştı biz teneffüse 10 dk kala çıkmıştık dersten ve bizim sınıfın elinde çay ve tost vardı.

Bi tanesi dediki:

-Bu ne lan çayla tost bedava mı.?
Gülüştüler...

Bu sırada arkadaşla aramızda bi diyalog geçti.

B:Elif nerde gördün mü?
O:Bilmiomki.Aha şu galiba elinde totla çay var.bi de uzun saçlı.
B:haa tmm saol
İnsanlar sinirliyken çok komik oluyolar lan. gülesim mi gelio ne
Annemin de her kadın gibi bitkilere zaafı var.
Kadın evde resmen botanik park kurdu...
Demin yine buraya bişeler karalarken çiçekleriyle oyalanıyordu.Bazen de konuşuyo onlarla.
çıt diye bi ses geldi .
Bana dediki;
-Ananı deniz senin yüzünden çiçeğin dalını kırdım. Orda milletle yazışcaana git ders çalış.(buraya yazdıklarımı msnle karıştırdı:D)
-Tamam anne çiçeğinin sinirini benden çıkarma.
Bazen onu anlayamıyorum.
İnsan uykusunda nası konuşur çok merak ediyorum.bu merakım bi hafta önce bi arkadaşımın uykusunda sorulan sorulara cevap verdiğini öğrendikten sonra başladı.
Tesadüfe bakın... o arkadaşım da bi kaç gün önce bizim servise geldi. kafasını koyar koymaz uyuyo.d
ve yine uyudu:D
kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm..:D
yok yaa o kadar ileri gitmedim. denemek için yaşını falan sordum.o cevap verdikçe biz gülmekten ölüoz.uyancak diyede sesli gülemioruz. kastık iyice.

Öle işte...