Taşınalı nerdeyse bi ay oldu babam çanak anteni bağlamadı.
Salonun ortasında bi kablo var sözde anten, kanal çekmio die bi o tarafa çekioz bi bu tarafa.
Kanal dedimde aklıma geldi tv de 4 kanal çekio.Star,kanal d, atv, show... onlarda ara sıra karıncalı:S
Rezil yaa...
Babama dedimki bugn ;
Hey men çanağı taktr artık film izleyemiorum dedim ezik kaldık dedim. Güldü 'ezik mi?' dedi.
Bn de okulda üzerinize afiyet biraz üşütmüşüm.Yattım uyudum . Akşam beş gibiydi.Annem dediki kızlar çanak anten bağlandı duyurulur.Bi an mutlu oldum sanki:D