12 Eylül 2009 Cumartesi

KAYIP EŞYALAR...

Taşınmak ne gereksiz iş yaa.Bi yerde oturosun.Sora bi bakmışın odan deişmiş, insanlar komşular falan filan.

Zor iş...

Kendimden biliorum.Böle bi iki hafta alışma süreci falan. Bi de eşyalar var tabi.Herşey kolilerde.

Onları aç yerleştir.

Uzun iş...

Neyse eşyaları yerleştirdikten bi süre sora Lubitel imin kayıp olduğunu farkettim.

Ara tara tırım tırıs yok.Ama koydum kafaya, bulcam onu.


UMARIMM...


3 yorum:

  1. kıyamammm hiç..ayyy çok korkunç gerçeten..düşündüm de ben lüplüpümü kaybetsem çıldırabilitem yükselirdi heralde..
    taşınma işi de çok kasıcı ya demi,biz de taşınıp duruyorz lanet !!
    neyse en kısa zamanda lüplüpünü bulman dileğiyle diyelim ((:

    YanıtlaSil
  2. bulcaz lan deniz.birgün lubit elimize geçicek ve çatur çutur çekicez.tüm hırsımızı alıcaz.
    ancak filmi çıkartmasını pahallı olduğunu da unutmamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Umarım...
    evin altını üstüne getirdim ama yok:B

    YanıtlaSil